Yπάλληλος Γραφείου για εξυπηρέτηση πελατών - Back Office Πωλήσεων
• Διαχείριση – Διεκπεραίωση ημερήσιων παραγγελιών ηλεκτρονικού καταστήματος.
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων που αφορούν σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών.
• Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που αφορά σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών.
• Σύνταξη προσφορών και κοστολόγηση.
• Εργασίες back office που προκύπτουν από τις ανάγκες τις καθημερινότητας.
• Επικοινωνία και διαχείριση σχέσεων με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες.
• Εξυπηρέτηση πελατών κατόπιν εκπαίδευσης σε θέματα presales support.
Απαραίτητα προσόντα:
• Απολυτήριο λυκείου ή Ανώτερης ή Ανώτατης σχολής (κατά προτίμηση τεχνικής κατεύθυνσης)
• Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ, Microsoft Word, Excel, Outlook
• Καλός χειρισμός γραπτού και προφορικού λόγου
• Καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (αφορά άνδρες υποψηφίους)
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση
Επιθυμητά προσόντα:
• Γνώσεις χειρισμού εμπορικών εφαρμογών
• Βασικές λογιστικές γνώσεις
• Γνώσεις τεχνικού περιεχομένου σε δικτυακά προϊόντα
Παροχές:
• Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Διαρκής εκπαίδευση
Η θέση εργασίας αφορά σε φυσική παρουσία του εκάστοτε υποψήφιου και όχι εργασία από απόσταση.
Αν θες να μπεις και εσύ στην ομάδα μας, στείλε το βιογραφικό σου στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. χρησιμοποιώντας τον κωδικό θέσης #Sales