Αρμοδιότητες:
 Διαχείριση – Διεκπεραίωση ημερήσιων παραγγελιών ηλεκτρονικού καταστήματος.
 Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων που αφορούν σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών.
 Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που αφορά σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών.
• Σύνταξη προσφορών και κοστολόγηση.
 Εργασίες back office που προκύπτουν από τις ανάγκες τις καθημερινότητας.
• Επικοινωνία και διαχείριση σχέσεων με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες.
 Εξυπηρέτηση πελατών κατόπιν εκπαίδευσης σε θέματα presales support.

Απαραίτητα προσόντα:
 Απολυτήριο λυκείου ή Ανώτερης ή Ανώτατης σχολής (κατά προτίμηση τεχνικής κατεύθυνσης)
 Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ, Microsoft Word, Excel, Outlook
 Καλός χειρισμός γραπτού και προφορικού λόγου
 Καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
 Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (αφορά άνδρες υποψηφίους)
 Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση

Επιθυμητά προσόντα:
 Γνώσεις χειρισμού εμπορικών εφαρμογών
 Βασικές λογιστικές γνώσεις
 Γνώσεις τεχνικού περιεχομένου σε δικτυακά προϊόντα

Παροχές:
• Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Διαρκής εκπαίδευση

Η θέση εργασίας αφορά σε φυσική παρουσία του εκάστοτε υποψήφιου και όχι εργασία από απόσταση.

Αν θες να μπεις και εσύ στην ομάδα μας, στείλε το βιογραφικό σου στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. χρησιμοποιώντας τον κωδικό θέσης #Sales 

ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ

ΣΥΝΔΕΣΗ ΧΡΗΣΤΗ